Glavna dejavnost družbe je upravljanje z nepremičninami, ki obsega upravljanje s stanovanjskimi in poslovnimi objekti
ter vse svetovalne in izvedbene storitve po Stanovanjskem zakonu.
Naše storitve upravljanja nepremičnin sodijo v naslednje sklope opravil:
- organizacijsko administrativna opravila
- tehnično strokovna opravila
- finančno računovodska in knjigovodska opravila
- pravno premoženjska opravila
Poleg storitev upravljanja nudimo tudi storitve vzdrževanja in obratovanja, in sicer:
- organiziranje in izvajanje vzdrževalnih del
- hišniška opravila
- čiščenje skupnih prostorov
- urejanje okolice
SODELOVANJE Z LASTNIKI
ZAKAJ ZASLUŽIMO VAŠE ZAUPANJE?
- Lastnikom omogočamo takojšen vpogled v poslovanje in finančno stanje hiše.
- Račune izstavljamo po dejanskih stroških. Priloga položnice je natančen delilnik stroškov.
- Za neplačnike računov se vrši sodna izterjava preko sodišča.
- Investicijska dela izvajamo po ključu »najboljši ponudnik«. Ponudnika na podlagi ponudb izbere nadzorni odbor.
- Smo podpisniki kodeksa dobrih poslovnih običajev pri poslovanju z nepremičninami.
I. Storitve v zvezi z upravljanjem nepremičnin
- Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje in ažuriranje evidenc o lastnikih in najemnikih stanovanj in poslovnih prostorov ter o najemnikih skupnih prostorov.
- Pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o stanovanjih, poslovnih prostorih, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah stanovanjske stavbe in funkcionalnih zemljiščih.
- Arhiviranje vse dokumentacije.
- Dajanje informacij lastnikom stanovanj.
- Organiziranje lastnikov, priprava sestankov, informiranje in pomoč pri odločanju.
- Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov.
- Zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah.
- Zbiranje in priprava podatkov za tožbe in izvršilne predloge pri sodišču.
- Sestava in vlaganje mandatnih tožb in izvršilnih predlogov zaradi sodne izterjave neporavnanih obveznosti v zvezi z upravljanjem večstanovanjsko stavbe.
- Posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem.
- Dajanje informacij v zvezi s postopki na zahtevo lastnikov večstanovanjske stavbe.
- Vodenje evidenc pravnomočnosti sklepov sodišča in izvršljivosti odločb.
- Vodenje evidenc izvršb.
- Priprava poročila o rezultatih izterjav.
- Obremenitev lastnika s stroški postopka sodne izterjave najemnine in drugih stroškov, ki jih najemnik ni plačal.
- Pravna pomoč v zvezi z urejanjem medsebojnih razmerij in izvajanjem sklenjenih pogodb.
- Priprava najemnih pogodb za skupne prostore.
- Priprava predlogov za odpoved najemnih razmerij za skupne prostore.
- Svetovanje in pomoč pri urejanju medsebojnih razmerij v večstanovanjski stavbi in vzdrževanju skupnih prostorov, delov in naprav ter zemljišča stavbe.
- Pregled večstanovanjsko stavbe in ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi.
- Izdelava programa vzdrževalnih del (letnega in srednjeročnega) večstanovanjske stavbe in zemljišča, organiziranje obravnave programa ter njegove verifikacije po lastnikih.
- Zbiranje ponudb, cenikov, predračunov.
- Izdaja naročil za manjša vzdrževalna dela.
- Izbor najugodnejšega ponudnika za večja vzdrževalna dela.
- Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del.
- Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o rednih servisnih delih na skupnih delih in napravah.
- Količinski prevzem izvršenih vzdrževalnih del ali prenove.
- Organizacija odprave morebitnih napak v času garancijske dobe.
- Izdelava letnih poročil o izvedenih vzdrževalnih delih.
- Organizacija nujnih intervencijskih vzdrževalnih del, sprejem obvestil in ogled dejanskega stanja, izdaja naročil in organizacija sanacije stanja.
- Prijavljanje morebitnih škod na skupnih prostorih, objektih, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova pogodb z zavarovalnicami in organiziranje komisijskih ogledov.
- Organizacija odprave škode ali vzpostavitev v prvotno stanje.
- Priprava zahtevka za refundacijo nastale škode.
- Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o urejanju medsebojnih razmerij v zvezi z upravljanjem, izdelava in dostava obračunov.
- Evidentiranje prihodkov po virih ter poravnava obveznosti.
- Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja.
- Opominjanje dolžnikov in izterjava obveznosti.
- Priprava podatkov za sodno izterjavo obveznosti.
- Obveščanje lastnika o neplačanih terjatvah najemnika kot podlage za odpoved najemnega razmerja.
- Izdelava poročil in informiranje lastnikov o finančnem in materialnem poslovanju stavbe.
- Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc.
- Sklepanje pogodb o izvajanju storitev.
- Priprava potrebnih podatkov za sklenitev pogodb o zavarovanju skupnih delov in naprav večstanovanjske stavbe.